Konfirmation i Tømmerup Kirke

Konfirmationsforberedelse: Du skal deltage i 48 undervisningstimer
Konfirmationsdatoer: Der afholdes ALTID konfirmation i Tømmerup Kirke
den første søndag i maj - år efter år.

Konfirmation 2024:
søndag 5. maj 2024 kl. 09.30 & kl. 11.00
Da der kun er halvanden time imellem - kommer det lille hold fra Rynkevangsskolen 9.30.
Når de er færdige i kirken tager det ikke så lang tid at komme ud, og så kan det store hold fra Friskolen komme ind i god tid til kl. 11.
Friskolens konfirmander har en bænk hver, og så er der plads til 2-3 yderligere gæster i kirkens tårnrum for hver konfirmand. Der stilles en stol ud for hver bænk med konfirmandens navn og salmer trykkes på et ark.

Vi ser frem til en dejlig konfirmationssøndag med varme i luften og højt solskin!
Der vil være mulighed for at parkere inde på præsteboligens gårdsplads den dag.

Kommende års konfirmationer:
søndag 4. maj 2025
søndag 3. maj 2026
søndag 2. maj 2027

Kalender: se flere dato/år her

Du er altid velkommen til at kontakte præsten,
hvis du har spørgsmål vedr. konfirmation

• • •

Konfirmation betyder, at Gud bekræfter sit løfte om at være med dig, som han gav dig,
da du blev døbt. Konfirmationen er det ritual i kirken, som markerer overgangen mellem barndom og ungdom.

Du kan læse meget mere om konfirmation lige her på FOLKEKIRKEN.DK

1) Konfirmandtilmelding:
Foregår digitalt via dette link:

Tilmelding skal foretages af forældremyndighedsindehaver og foregår vha. MitID. Hvis I har fælles forældremyndighed, skal den ene forælder starte tilmeldingen. Den anden forælder modtager efterfølgende en mail med et link, som skal følges for at afslutte tilmeldingen med begge jeres digitale signaturer.

Den digitale konfirmandtilmelding er åben mellem 1. april og 30. september, men du kan tidligst tilmelde dit barn året før konfirmationen. Hvis du har brug for at tilmelde dit barn senere, eller behøver hjælp til tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte præsten

Hvis I er uenige, skal sagen gennem familieretshuset

2) Desuden ved tilmelding:
Download denne fil med kontaktoplysninger, tilladelse til at kommunikere med konfirmanden digitalt samt tilladelse til offentliggørelse af foto af konfirmanden udfyldes og sendes eller afleveres til præsten.