top of page

Om lidt er kaffen klar og vi spiser ostemad
OnsdagsKaffetår
Måske har du også lyst til at mødes til lidt hyggesnak om stort og småt, en lille historie over en kop kaffe og en ostemad? Og en BAILEY til kaffen…
Vi mødes første ONSDAG i måneden kl. 10.30, hvor vi dækker op i kirken.
1. juli kl. 10.30 i kirken
Fra opslagstavlen i Tømmerup Kirke


bottom of page


































