Præsten i Tømmerup Kirke

Ann Skov Sørensen er Tømmerup kirkes nye sognepræst

ann_skov_sorensen_toemmerup.jpg

Dette er pr. 11.03.2024 officielt bekendtgjort fra By-, Land- og Kirkeministeriet. Menighedsrådet er stolte af, at kunne byde Tømmerup Kirkes nye sognepræst hjerteligt velkommen.

Ann Skov Sørensen bliver fastansat pr. 1. april 2024 og hendes første gudstjeneste i Tømmerup Kirke bliver søndag den 7. april.

Mere information om indsættelse/reception følger.

Ann Skov Sørensen har siden 2015 være Sogne-og diakonipræst

i Nørre Asmindrup Kirke i Odsherred. Et stort savn bliver det for rigtig mange personer og foreninger samt de mange glade konfirmander gennem årene.

Nu flytter hun ind med familie i Tømmerup Præstegård, der jo desværrre har stået tom længe. Det er meget vigtigt for hende, at hun har bopæl blandt sognebørn, nær kirken og skolen m.fl. men især den nære kontakt med sit sogn og sine sognebørn.

Og dét får hun i Tømmerup Sogn.

Ann indsættes i Tømmerup Kirke søndag den 7. april kl. 14.00. Efter gudstjenesten mødes vi i konfirmandstuen til lidt til ganen. Alle er velkomne.