Halloween_2000px_web.jpg

Gik du glip af HALLOWEEN i Tømmerup Kirke?

SÅ SE STEMNINGSBILLEDER HER (  OBS:: Vær med i 2024!!  )

Søndag den 29. november 2023 gik vi fra sommertid til vintertid. Vi gik fra meget gråt regnvejr til solskin. Vi gik fra mørket til lyset. Vi gik i mørket med lyset under en uhyggelig skattejagt med lig i kapellet, skeletter på gravsteder, gik op i kirketårnet, gik af snoede stier blandt kors og gamle krogede træer. Samlede 14 bogstaver, der skulle sammensættes til et hemmeligt ord - og en lille præmie som tak.

Bagefter gik vi alle ind i sognegården / konfirmandstuen og fik blodpølser med blod og dejfingre. Bloddrik til børn og bloddrik til voksne. Klamme kager med spindelvæv og edderkopper, slagteriaffald og gammel mug og ulækre orme - mens vi kunne se Frankensteins brud fra 1935 på det store lærred i baggrunden. Stor tak til konfirmander og familier, venner, naboer, menighed og andet godtfolk, der gjorde denne Halloween (u)hyggelig :-) Vi ser frem til næste år, hvor vi håber endnu flere tør gå all-in, både børn OG voksne.

Herunder kan du se billeder og lidt video fra Halloween i Tømmerup Kirke. Har du også taget billeder som gerne må vises her på siden - så send dem meget gerne til vores kirkesanger /webmaster HER

KLIK på billederne for at se dem større og DEL :-)

Halloween i Tømmerup Kirke logo
Halloween i Tømmerup Kirke